پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار مبدل فایل ویدئویی MakeMKV 1.7.6
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 664
نویسنده : Alireza
 
MakeMKV

MakeMKV نرم افزاری برای تبدیل آسان ویدئوهای شما به فرمت MKV می باشد. فرمت MKV مخفف عبارت Matroska Video است که Matroska به تنهایی یک فرمت نگهدارنده فایل ها به شمار می رود که می تواند تعداد نامحدودی فایل ویدئویی و صوتی را همراه زیرنویس و هرگونه اطلاعات اضافه دیگر در خود (در یک فایل) جای دهد. این روزها بسیاری از فیلم های موجود در اینترنت با فرمت MKV در اختیار کاربران قرار می گیرد، زیرا این فرمت علاوه بر داشتن تمامی فایل ها و اطلاعات مورد نیاز در یک فایل، از حجم بسیار کم و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. اغلب دستگاه های پخش خانگی قادر به پخش فایل های ویدئویی ذخیره شده در این فرمت هستند و نرم افزارهای مختلفی نیز برای مشاهده آنها در سیستم های عامل مختلف در رایانه وجود دارد. در این میان نرم افزارهای نسبتا کمی برای ایجاد این فیلم ها و تبدیل فایل های ویدئویی به این فرمت ساخته شده که یکی از بهترین ها برای انجام این کار، نرم افزار قدرتمند MakeMKV است.

نرم افزار MakeMKV شما را قادر می سازد تا با یک کلیک و بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی دیگر، به راحتی فیلم های موردنظرتان را به فرمت mkv تبدیل کرده و به مشاهده آنها در دستگاه های پخش خود بپردازید. نرم افزار فوق این قابلیت را دارد که قفل دیسک های بلو ری و DVD ها را به سادگی باز کند و امکان تبدیل فیلم های ذخیره شده در آنها را در اختیار شما قرار دهد. MakeMKV هنگام تبدیل فیلم ها تمامی اطلاعات مربوط به هر فیلم اعم از زیرنویس ها، قسمت ها و اطلاعات اضافه همچون زبان ها و … را حفظ می کند و بدون اعمال هیچ گونه تغییر، فیلم تبدیل شده را روی هارد دیسک رایانه شما ذخیره می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MakeMKV:
- خواندن دیسک های دی وی دی و بلو ری
- خواندن دیسک های بلو ری محافظت شده با آخرین نسخه های AACS و BD+
- حفظ تمام قطعات ویدئویی و صوتی، از جمله فایل صوتی HD
- حفظ اطلاعات فصل ها
- حفظ تمام اطلاعات متا (زبان آهنگ، نوع صوتی)
- تبدیل سریع
- تبدیل و رمزگشایی بدون نیاز به هیچ نرم افزار اضافی
- و …

 

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , تبدیل فرمت فیلم وصدا , ,



بازدید : 589
نویسنده : Alireza
 
Any-Video-Converter-Professional

Any Video Converter Professional 3.3.7 نام نرم افزاری است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت بالای فایل های ویدوئی خروجی از دو ازویژگی های این نرم افزار است .

این نرم افزار ، قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج و قابل استفاده در دستگاه های مختلف همانند iPod, iPhone, Zune, Mobiles ,PSP را نیز داراست و به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدوئی خود را با هر حجم و فرمتی به فایل تصویری با فرمت مورد نظر برای پخش در دستگاه های مختلف تبدیل نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.نرم افزار Any Video Converter Pro دارای محیطی کاربر پسند و آسان می باشد که به طور حرفه ای تمامی ابزار لازم برای استفاده کاربران فراهم شده است و شما را قادر می سازد تا در طی چند ثانیه تبدیل فایل ها را آغاز نمایید. همچنین با این نرم افزار می توانید فایل های های یوتیوب را دانلود نموده و فرمت FLV را به فرمت هایی نظیر : MOV, MP4, RM, RMVB, DivX, ASF, VOB, 3GP, WMV, MPEG, AVI to iPhone movies تبدیل نمایید .
طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار (در پوشه dll) کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.


 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , تبدیل فرمت فیلم وصدا , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد